Monday, October 19, 2009

AFTER MANGGHA


Janek i Anita polecieli do Indonezji, Marcin D. /Emiter/ pojechał do Gdańska, Risa Takita poleciała do Londynu, The Autumnist jeszcze pewnie przed Bratysławą, Andrzej W. miał dzisiaj od 8 rano zajęcia, Ula dochodzi do siebie po małym zatruciu, ElektroMoon odpoczywa po niespodziewanym wezwaniu na pomoc Słowakom, A. odchorowuje wyjazd do Cieszyna, Divadlo Lisen pewnie już rozpakowuje się w Brnie... na - jeszcze wczoraj wieczorem - "naszej" scenie w -manggha- już inna impreza. Bogdan czujnie już przy sterach i fota jeszcze ciepła : wózek A. Warhola, 2/3 Site Specific Action, A. i widz (jeden ale było ich więcej). Mam nadzieje, że fotek będzie też więcej i zaraz wieszamy je na stronie Festiwalu. Mój ryzkowny scenariusz i dobór artystów wypalił a właściwie nie powinien... świetna publiczność przyszła - a gdyby miejscowe media miały na to jakiś istotny wpływ, to nie powinna była trafić...

1 comment:

Anonymous said...

W Mandze uderzyło mnie coś niesamowitego, coś przekraczającego moją może niezbyt szeroką wyobraźnię. Wszedłem do budynku zaraz na początku impry i już w szatni otrzymałem info, że nie ma miejsca. Lekko zdziwiony zapuszczam na twarz uśmiech jak puder, co by to zdziwienie przed samym sobą przypudrować, i proszę chłopaka niech mi przynajmniej plecak przechowa. Idę dalej, a z obydwu wejść na salę wystają ogonki ludzkiej masy z pojedynczymi molekułami próbującymi wpchać się do środka. Tutaj właśnie doznałem szoku i odkrywam nowy wymiar "zjawiska aglomeracji", czyli przepełnienia. Ale nie, to być nie może... rozumiem na koncercie Perfect'u, na kabarecie którymś, ale na sztuce alternatywnej... taki tłok?! Po Krakowie ani jednego plakatu nie widziałem, więc tym bardziej ani przez myśl mi nie przeszło, że tyle luda może być. Trochę na paradoks to zakrawa... Proszę nie czytać tego jako czynienie wyrzutów, tylko zdziwienie, które właściwie pogłębia świadomość. Następnym razem wezmę to pod uwagę. A 18'go zaraz wyszedłem bo nawet nie było gdzieś przy bufecie usiąść żeby ten tłok przeczekać.
Pozdrawiam